Direktlänk till inlägg 21 juni 2015

:)

Av Kristina Lindström - 21 juni 2015 14:35

Heejjsan!
Första veckan av sommarlovet ha varit kanon! Idag ä d söndag å i fredags så var d ju midsommar! Min midsommar spenderades i stugan! D ha varit riktigt bra väder!:) på lördag så va vi t Stockholmsgatorn, å d va riktigt kuligt! På fredag å lördagkväll for ja å min syster å fiskade, ingen fisk.. Men d ä lika kul iaf! Å idag ha ja inga planer alls! Iaf, Nu ha ja inge mer å skriv så hejdå!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina Lindström - 21 juli 2015 10:41

Hääjjsan! Idag ä d tisdag, å d ä så galet skönt, eftersom marknan ä över! Marknan ha ju vare i helgen. Ja ha haft en kompis som sovit här å så! Ja ha haft en grym Marknad m en massa kompisar! Å nu på torsda åker vi till salusand till på söndag, å d s...

Av Kristina Lindström - 13 juli 2015 22:19

Hääjjsaan! Ha int uppdatera på ett tag, men ja ha haft d underbart å ja hoppas ni haft super underbart åxå:) idag ä d måndag, å ja va i övik hela dagen med syster!:) å igår va ja m kompisar i Solberg å d va riktigt kuligt!;) å nu ikväll va ja m en ko...

Av Kristina Lindström - 4 juli 2015 11:14

Häääjj igen!;) Igår va ja först på stamsjön ve Miranda på dagen å badade, sen då min mamma slutade jobba for vi ut ve båten, å då for vi t båtön å gjorde middag, sen for vi (m båten) t stamsjön igen, å då badade ja igen:) riktigt skönt i vattnet fa...

Av Kristina Lindström - 3 juli 2015 00:25

Hääjjsaan:) idag for jag, Miranda å Wilma på stamsjön å badade! Å idag ha d varit årets varmaste jävla dag... 30+... Så himla varmt alltså! Å imorrn tro ja att ja drar en svängt stamsjön igen å badar/solar;) men aja.. Nu ha ja inge mer å skriv, så vi...

Av Kristina Lindström - 1 juli 2015 17:18

Hääjjsaan:) idag ä d den 1:a juli! Å d ä bra (eftersom lit närmare t vintern)!;) ja ha int gjort nå inlägg på ett tag! Så ni få se en massa bilder från mina dagar! Hoppas ni ha haft d bra iaf, hääjjdå:D ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards